‘Jarno Duursma weet in dit boek de mogelijkheden van internet en de digitalisering te vertalen in een praktisch model voor sociale media strategie. Het boek biedt overzicht voor directeuren, managers en marketing- en communicatieprofessionals die sociale media beter willen inzetten voor hun bedrijf. Hij neemt je mee naar de ‘next level’ van sociale media op een heldere, professionele manier! Tip!’
Gert Gritter, voorlichter bureau Communicatie, Rijksuniversiteit Groningen
‘Dit boek leest als een hink, stap, sprong. Binnen 60 minuten weet je ineens zoveel meer en wil je meteen aan de slag. Inspirerend!’
Martine Hamminga, hospitality-professional, XS Events
‘Is een bedrijfsstrategie bedenken voor sociale media moeilijk en tijdrovend? Niet voor wie een uur leest in dit boek: het stelt alle belangrijke vragen, licht die in cases toe en geeft tips voor beantwoording ervan.’
Jos Tolboom, curriculum ontwikkelaar, vaksectie Exact, SLO.
‘Bij het bedenken van een strategie voor sociale media voor je organisatie, doemt het schrikbeeld van de eeuwig durende verbouwing op. Dit boekje is het IKEA-sleuteltje waarmee je fluitend de verbouwing snel en effectief kunt beginnen.’
Gilbert Sewnandan, projectleider nieuwe media, gemeente Groningen